Zapytania ofertowe
-
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu "Dostawa poduszek antyalergicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie DAG.261.22.2020
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 19 KBWytworzył:Magdalena Niżyńska(2020-10-29)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-29 12:45:35)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.22.2020 na dostawę poduszek
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 60 KBWytworzył:Magdalena Niżyńska(2020-10-21)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-21 14:42:33)Ostatnio zmodyfikował: -
Uniewaznienie postępowania DAG.261.19.2020
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 330 KBWytworzył:Magdalena Niżyńska(2020-10-20)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-20 12:13:56)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowanie DAG.261.20.2020 na dostawę preparatu do szybkiej dezynfekcji powierzchni oraz odzieży medycznej jednorazowej dla Domu Pomocy Społecznej ?Zielony Taras? w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 171 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-10-14)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-14 19:41:26)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postepowaniu DAG.261.18.2020
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 449 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-10-13)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-13 13:02:49)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana Zapytania ofertowego DAG.261.18.2020
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 352 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-10-12)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-13 07:12:47)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.17.2020 na dostawę nitrylowych rękawic diagnostycznych jednorazowego użytku, bezpudrowych dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 174 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-10-08)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-08 19:19:46)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana Zapytania ofertowego DAG.261.18.2020 na dostawę materiałów i środków czystości - środki ochrony osobistej w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 442 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-10-07)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-07 11:19:15)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.19.2020 z dnia 05.10.2020 na dostawę poduszek
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 78 KBWytworzył:Magdalena Niżyńska(2020-10-05)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-05 19:45:59)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.20.2020 nadostawę preparatu do szybkiej dezynfekcji powierzchni oraz odzieży medycznej jednorazowej dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras? w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 207 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-10-05)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-05 19:38:01)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.18.2020 na dostawę materiałów i środków czystości - środki ochrony osobistej w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 769 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-10-05)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-05 19:33:41)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.17.2020 na dostawę nitrylowych rękawic diagnostycznych jednorazowego użytku, bezpudrowych dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 201 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-10-02)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-02 22:52:06)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.16.2020 na dostawę sprzętu czyszczącego: Myjki do okien w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 390 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-04-29)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-04-29 19:31:39)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.15.2020 na dostawę sprzętu czyszczącego niezbędnego do pracy opiekunki w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin - Zadanie 2 Mopy parowe
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 374 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-04-29)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-04-29 19:29:09)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.14.2020 na dostawę ręczników
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 28 KBWytworzył:Magdalena Niżyńska(2020-04-02)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-04-02 21:07:34)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.13.2020 na montaż opraw świetlnych w Dziennym Domu Pomocy "Złoty Wiek" w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 265 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-04-01)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-04-01 21:10:09)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.16.2020 na dostawę sprzętu czyszczącego: Myjki do okien w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 548 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-30)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-30 21:21:02)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postępowania DAG.261.15.2020 na dostawę sprzętu czyszczącego niezbędnego do pracy opiekunki w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin - Zadanie 1: Myjki do okien
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 252 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-30)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-30 21:12:07)Ostatnio zmodyfikował: -
Odpowiedzi na pytania wykonawców w postępowaniu DAG.261.14.2020 na dostawę ręczników oraz zmiana terminu składania ofert
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 271 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-24)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-24 22:46:08)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.15.2020 na dostawę sprzętu czyszczącego niezbędnego do pracy opiekunki w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 555 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-20)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-20 18:05:36)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.12.2020 na dostawę sprzętu biurowego w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 259 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-20)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-20 18:04:09)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.11.2020 na dostawę mebli biurowych: szafa aktowa w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 264 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-20)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-20 18:02:10)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.9.2020 na dostawę urządzenia do dezynfekcji parowej niezbędnego do pracy opiekunki w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 258 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-20)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-20 17:59:31)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postępowania DAG.261.10.2020 na dostawę sprzętu czyszczącego niezbędnego do pracy opiekunki w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 248 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-20)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-20 17:56:38)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.14.2020 z dnia 19.03.2020 na dostawę ręczników
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 88 KBWytworzył:Magdalena Niżyńska(2020-03-19)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-19 19:37:27)Ostatnio zmodyfikował: -
Odpowiedzi na pytania wykonawców w postępowaniu DAG.261.11.2020 na dostawę mebli biurowych: szafa aktowa w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 395 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-18)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-18 11:17:56)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana zapytania ofertowego DAG.261.11.2020 na dostawę mebli biurowych: szafa aktowa w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 525 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-18)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-18 09:31:19)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana zapytania ofertowego DAG.261.11.2020 na dostawę mebli biurowych: szafa aktowa w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 540 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-17 23:10:29)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postępowania DAG.261.8.2020 na remont świetlicy w Dziennym Domu Pomocy "Złoty Wiek" - Zadanie 3
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 248 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-17 23:07:15)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.8.2020 na remont świetlicy w Dziennym Domu Pomocy "Złoty Wiek" - Zadanie 1 i Zadanie 2
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 275 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-17 23:04:48)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.13.2020 na montaż opraw świetlnych w Dziennym Domu Pomocy "Złoty Wiek"
Typ pliku: ZIP, Rozmiar: 498 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-17 23:01:09)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.12.2020 na dostawę sprzętu biurowego w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 546 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-16)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-16 22:08:04)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.11.2020 na dostawę mebli biurowych: szafa aktowa w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 544 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-16)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-16 22:05:03)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.10.2020 na dostawę sprzętu czyszczącego niezbędnego do pracy opiekunki w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 556 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-16)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-16 22:02:17)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.9.2020 na dostawę urządzenia do dezynfekcji parowej niezbędnego do pracy opiekunki w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 548 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-16)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-16 21:57:22)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.8.2020 na remont świetlicy w DDP "Złoty Wiek" w Koszalinie
Typ pliku: ZIP, Rozmiar: 645 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-03-05)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-03-05 21:13:25)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.7.2020 na dostawę 6 łóżek rehabilitacyjnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 115 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-02-20)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-02-20 16:44:20)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.7.2020 na dostawę 6 łóżek rehabilitacyjnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 136 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-02-14)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-02-14 15:11:57)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania DAG.261.6.2020 na dostawę 6 łóżek rehabilitacyjnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 103 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-02-11)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-02-11 21:54:45)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.5.2020 na dostawę ręczników papierowych jednorazowych dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie w 2020 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 111 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-02-06)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-02-06 15:37:51)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana tresci zapytania ofertowego DAG.261.5.2020 na dostawę ręczników papierowych jednorazowych dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie w 2020
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 113 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-02-03)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-02-03 21:53:52)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana tresci zapytania ofertowego DAG.261.5.2020 na dostawe recznika papierowego jednorazowego dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony taras'' w Koszalinie w 2020
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 113 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-31)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-02-01 08:19:13)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.6.2020 na dostawę 6 łóżek rehabilitacyjnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 132 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-30)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-30 23:31:48)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.5.2020 na dostawę ręczników papierowych jednorazowych dla DPS Zielony Taras w koszalinie w 2020 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 140 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-30)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-30 23:28:33)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.4.2020 na sukcesywną dostawę materiałów biurowych, papieru oraz materialów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla DPS w 2020 roku - Zadanie nr 1
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 106 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-29)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-29 09:10:34)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.3.2020 na dostawę identyfikatorów imiennych z hologramem i logo w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 252 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-01-23)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-23 21:27:47)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.2.2020 na dostawę sprzętu AGD niezbędnego do pracy opiekunki w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 261 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-01-23)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-23 21:23:49)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.36.2019 na dostawę materiałów i środków czystości w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin w 2020 r.
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 577 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-01-21)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-21 21:57:24)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.4.2020 na sukcesywną dostawę artykułów biurowych, papieru oraz materialów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla DPS ''Zielony Taras'' w Koszalinie w 2020 roku - Zadanie nr 1
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 269 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-21)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-21 21:46:36)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postepowania DAG.261.32.2019 na sukcesywną dostawę artykułów biurowych, papieru oraz materialów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla DPS ''Zielony Taras'' w Koszalinie - Zadanie nr 1
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 105 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-21)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-21 21:44:14)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.1.2020 na sukcesywną dostawę materiałów biurowych, papieru oraz materialów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla DPS w 2020 roku - Zadanie nr 2
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 113 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-20)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-20 22:46:26)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór ofert w postępowaniu DAG.261.37.2019 na sukcesywną dostawę materiałów i środków czystości dla DPS ''Zielony Taras'' w Koszalinie w 2010 roku -Zadanie nr 1, 2 i 3
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 116 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-17 17:46:51)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.34.2019 na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego: prawnik w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 357 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-01-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-17 17:34:05)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.3.2020 na dostawę identyfikatorów imiennych z hologramem i logo w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 574 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-01-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-17 15:34:41)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.2.2020 na dostawę sprzętu AGD niezbędnego do pracy opiekunki w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 544 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-01-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-17 15:32:14)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.1.2020 na sukcesywną dostawę materiałów biurowych, papieru oraz materialów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla DPS w 2020 roku - Zadanie nr 2
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 196 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-15)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-15 09:54:22)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania DAG.261.32.2019 na sukcesywną dostawę artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla DPS ''Zielony Taras'' -Zadanie nr 2
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 126 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-14)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-14 21:30:34)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.35.2019 na świadczenie usług transportowych w ramach projektu Rozwój Usług Opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 259 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-01-13)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-13 20:47:44)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.33.2019 na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego: psycholog w ramach projektu Rozwój Usług Opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 255 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-01-13)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-13 20:41:20)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.26.2019 na dostawę preparatów do dezynfekcji, pościeli i odziezy medycznej jednorazowej oraz nitrylowych rękawic diagnostycznych jednorazowego użytku, bezpudrowych - Zadanie nr 1, 2 i 3
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 136 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-09)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-10 09:39:29)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana zapytania ofertowego DAG.261.32.2019 na sukcesywną dostawę artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 104 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-08)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-08 20:00:11)Ostatnio zmodyfikował: -
Odpowiedzi na pytania w postępowaniu DAG.261.32.2019 na sukcesywną dostawę artykułów biurowych, papierupapieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla DPS ?Zielony Taras''
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 96 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-08)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-08 19:57:01)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana zapytania ofertowego DAG.261.37.2019 na sukcesywną dosawę materiałów i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie w 2020 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 113 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-08)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-08 19:49:16)Ostatnio zmodyfikował: -
Odpowiedzi na pytania Wykonawców w postepowaniu DAG.261.37.2019 na sukcesywna dostawę materiałów i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 114 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-08)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-08 19:46:46)Ostatnio zmodyfikował: -
Odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmiana treści zapytania ofertowego w postępowaniu DAG.261.36.2019 na dostawę materiałów i środków czystości w ramach Projektu Rozwój Usług Opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 312 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-01-08)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-08 19:43:46)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana zapytania ofertowego DAG.261.37.2019 na sukcesywną dosawę materiałów i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie w 2020 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 192 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-02)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-03 13:45:31)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana zapytania ofertowego DAG.261.32.2019 na sukcesywną dostawę artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla DPS ''Zielony Taras'' w Koszalinie
Typ pliku: ZIP, Rozmiar: 136 KBWytworzył:Monika Jankowska(2020-01-03)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-01-03 13:51:07)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.37.2019 na sukcesywną dostawę materiałów i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie w 2020 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 233 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-12-31)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-31 14:04:09)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.32.2019 na sukcesywną dostawę artykułów biurowych, papieru oraz materiałow eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielkofunkcyjnych dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras''
Typ pliku: ZIP, Rozmiar: 313 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-12-31)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-31 14:01:50)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.36.2019 na dostawę materiałów i środków czystości w ramach Projektu Rozwój Usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 894 KBWytworzył:Irena Karasieiwcz(2019-12-31)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-31 13:52:06)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.35.2019 na Świadczenie usług transportowych w ramach Projektu Rozwój Usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 614 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-12-31)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-31 13:49:35)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.34.2019 na Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego: prawnik, w ramach Projektu Rozwój Usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 635 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-12-31)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-31 13:46:51)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.33.2019 na Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego: psycholog, w ramach Projektu Rozwój Usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 683 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-12-31)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-31 11:50:14)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.29.2019 na świadczenie usług pomocy prawnej
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 376 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-12-23)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-23 16:09:58)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.30.2019 na świadczenie usługi z zakresu terapii wsparcia psychologicznego dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 263 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-12-23)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-23 16:07:28)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.27.2019 na świadczenie usługi całodobowej Teleopieki domowej w 2020 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 280 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-12-23)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-23 16:04:16)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty w postępowaniu DAG.261.25.2019 na pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie w 2020 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 278 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-12-18)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-18 09:09:30)Ostatnio zmodyfikował: -
Odpowiedzi do zapytania ofertowego nr DAG.261.26.2019 na dostawę preparatów do dezynfekcji, pościeli i odzieży medycznej jednorazowej oraz nitrylowych rękawic diagnostycznych jednorazowego użytku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 126 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-12-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-17 20:47:46)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana zapytania ofertowego DAG.261.26.2019 na dostawę preparatów do dezynfekcji, pościeli i odzieży medycznej jednorazowej oraz nitrylowych rękawic diagnostycznych jednorazowego użytku, bezpudrowych
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 121 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-12-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-17 20:43:59)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.30.2019 na świadczenie usług z zakresu terapii wsparcia psychologicznego dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 367 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-12-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-17 20:41:09)Ostatnio zmodyfikował: -
Odpowiedzi na pytania wykonawców w postępowaniu DAG.261.27.2019 na świadczenie usługi całodobowej Teleopieki domowej w 2020 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 403 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-12-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-17 20:37:52)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu na świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalin w 2020 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 283 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-12-16)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-16 09:24:00)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana zapytania ofertowego DAG.261.26.2019 na dostawę preparatów do dezynfekcji, pościeli i odzieży medycznej jednorazowej oraz nitrylowych rękawic diagnostycznych jednorazowego użytku, bezpudrowych
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 137 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-12-13)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-13 16:39:19)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.29.2019 na świadczenie usług pomocy prawnej
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 487 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-12-13)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-13 16:35:49)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.27.2019 na świadczenie usługi całodobowej Teleopieki domowej w 2020 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 907 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-12-12)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-12 18:23:04)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę preparatów do dezynfekcji, pościeli i odzieży medycznej jednorazowej oraz nitrylowych rękawic diagnostycznych jednorazowego użytku, bezpudrowych dla DPS "Zielony Taras'' w Koszalinie w 2020 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 208 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-12-12)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-12 18:03:30)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.25.2019 na pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 694 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-12-10)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-10 12:14:50)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.22.2019 na świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie w 2020 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 646 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-12-09)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-12-09 14:14:47)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.21.2019 na dostawę płyt ochronnych do zabezpieczenia ścian
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 272 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-11-14)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-11-14 14:19:36)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.21.2019 na dostawę płyt ochronnych do zabezpieczenia ścian
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 317 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-11-08)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-11-10 10:14:27)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.19.2019 na świadczenie usług opieki wytchnieniowej w formie zapewnienia wsparcia w zakresie nauki pielęgnacji/rehabilitacji/dietetyki - Zadanie nr 1 Opiekun
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 371 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-11-08)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-11-08 10:08:10)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postepowaniu DAG.261.20.2019 na dostawę rekawic nitrylowych bezpudrowych dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 111 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-10-23)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-10-23 21:38:24)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.20.2019 na dostawę rękawic nitrylowych bezpudrowych dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 178 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-10-14)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-10-14 10:39:36)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postępowania DAG.261.19.2019 pn. Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w formie zapewnienia wsparcia w zakresie nauki pielęgnacji/rehabilitacji/dietetyki - Zadanie nr 2 Rehabilitant i Zadanie nr 3 Dietetyk
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 329 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-10-14)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-10-14 10:35:48)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.18.2019na Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 277 KBWytworzył:Aleksandra Gacek(2019-10-11)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-10-11 14:53:16)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.19.2019 na Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w formie zapewnienia wsparcia w zakresie nauki pielęgnacji/rehabilitacji/dietetyki
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 615 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-10-04)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-10-04 13:58:01)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.18.2019 na pełnienie funkcji Inspekora Ochrony Danych Osobowych Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 133 KBWytworzył:Aleksandra Gacek(2019-10-01)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-10-01 23:30:14)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.16.2019 na dostawę i montaż garażu dwustanowiskowego
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 57 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-08-06)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-08-06 11:08:17)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę i montaż garażu dwustanowiskowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie -DAG.261.16.2019
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 90 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-07-30)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-07-30 13:35:20)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postępowania DAG.261.15.2019
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 58 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-06-25)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-06-25 09:57:34)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.14.2019 na dostawę fabrycznie nowego podnośnika transportowo-kąpielowego
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 291 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-06-24)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-06-24 11:19:32)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę i montaż garażu dwustanowiskowego oraz przygotowanie podłoża pod mocowanie konstrukcji garażu - DAG.261.15.2019
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 2 MBWytworzył:Monika Jankowska(2019-06-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-06-17 21:01:26)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postepowania DAG.261.13.2019
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 56 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-06-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-06-17 20:57:56)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.14.2019 Dostawa fabrycznie nowego podnośnika transportowo-kąpielowego
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 569 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-06-13)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-06-13 08:54:07)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.12.2019 Malowanie ścian w obiekcie Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 296 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-06-13)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-06-13 08:50:22)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę i montaż garażu dwustanowiskowego oraz przygotowanie podłoża pod mocowanie konstrukcji garażu - DAG.261.13.2019
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 2 MBWytworzył:Monika Jankowska(2019-06-04)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-06-04 11:54:54)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.12.2019 Malowanie ścian w obiekcie Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 376 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-05-28)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-05-28 14:04:59)Ostatnio zmodyfikował: -
Przedmiar robót do Zapytania 261.12.2019
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 73 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-05-28)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-05-28 14:00:46)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.11.2019 Dostawa i montaż płyt ochronnych do zabezpieczenia ścian
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 303 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-05-28)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-05-28 13:56:59)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.11.2019 na dostawę i montaż płyt ochronnych do zabezpieczenia ścian
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 318 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-05-22)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-05-22 14:21:13)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.10.2019 na Świadczenie usługi całodobowej Teleopieki domowej w 2019 r.
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 243 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-05-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-05-20 06:38:03)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.10.2019 na Świadczenie usługi całodobowej Teleopieki domowej w 2019 r.
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 803 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-05-13)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-05-13 15:33:51)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postępowania DAG.261.9.2019 na Świadczenie usługi całodobowej Teleopieki domowej w 2019 r.
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 294 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-05-10)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-05-10 13:48:11)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmianę zapytania ofertowego w postępowaniu DAG.261.9.2019 na Świadczenie usługi całodobowej Teleopieki domowej w 2019 r.
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 410 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-05-08)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-05-08 23:10:13)Ostatnio zmodyfikował: -
Odpowiedź na pytanie w postępowaniu DAG.261.9.2019 na Świadczenie usługi całodobowej Teleopieki domowej w 2019 r.
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 320 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-05-08)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-05-08 11:48:53)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.9.2019 na Świadczenie usług całodobowej Teleopieki domowej w 2019 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 792 KBWytworzył:Irena KarasiewiczUdostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-04-30 23:27:58)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.8.2019 na dostawę sprzętu AGD w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 252 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-02-26)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-02-26 14:09:02)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana Zapytania ofertowego DAG.261.8.2019 na dostawę sprzętu AGD w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 326 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-02-22)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-02-22 17:30:31)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.7.2019 na dostawę identyfikatorów imiennych z hologramem i logo w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 253 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-02-19)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-02-19 17:05:18)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu AGD w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 544 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-01-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-02-19 17:01:31)Ostatnio zmodyfikował:Sadowski Grzegorz(2020-01-17 15:29:27) -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.3.2019 na Sukcesywną dostawę materiałów i środków czystości w 2019 r. w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 420 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-02-14)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-02-15 10:45:29)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postępowania DAG.261.5.2019na sukcesywną dostawę srodków czystości i specjalistycznej chemii gospodarczej, w zakresie Zadania nr III - DAG.261.5.2019
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 52 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-02-07)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-02-07 11:06:51)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty na dosawę artykułów kreatywnych do terapii zajęciowej dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie w 2019 roku - DAG.261.6.2019
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 52 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-02-07)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-02-07 11:04:20)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty na sukcesywną dostawę srodków czystości i specjalistycznej chemii gospodarczej, w zakresie Zadania nr IV - DAG.261.5.2019
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 64 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-02-07)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-02-07 11:01:25)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę identyfikatorów imiennych z hologramem i logo w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 391 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-02-05)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-02-05 12:53:07)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.5.2019 na sukcesywną dostawę srodków czystości i specjalistycznej chemii gospodarczej-Zadanie nr III i Zadanie nr IV
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 106 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-02-01)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-02-01 20:58:45)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postepowania DAG.261.4.2019 na dostawę artykułów kreatywnych do terapii zajęciowej dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 55 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-02-01)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-02-01 22:07:37)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.6.2019 na dostawę artykułów kreatywnych do terapii zajęciowej dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie w 2019 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 114 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-02-01)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-02-01 22:10:15)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę artykułów kreatywnych do terapii zajęciowej dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony Taras'' w Koszalinie w 2019 roku-DAG.261.4.2019
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 113 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-01-24)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-01-24 21:23:40)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana zapytania ofertowego DAG.261.3.2019 na sukcesywną dostawę materiałów i środków czystości w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 338 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-01-23)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-01-23 12:44:08)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.3.2019 na sukcesywną dostawę materiałów i środków czystości w 2019 r., w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 897 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-01-21)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-01-21 18:23:26)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postępowania DAG.261.2.2019 na sukcesywną dostawęśrodków czystości i specjalistycznej chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej ''Zielony'Taras'' w Koszalinie w 2019 roku, w zakresie Zadania nr III i nr IV.
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 55 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-01-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-01-17 20:35:11)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na sukcesywną dostawę środków czystości i specjalistycznej chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej Zielony Taras w Koszalinie w 2019 roku -Zadanie nr III i Zadanie nr IV
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 106 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-01-10)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-01-10 11:45:43)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postępowania DAG.261.36.2018 na dostawę materiałów i środków czystości w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 308 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2019-01-09)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-01-09 18:10:41)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty na dostawę rękawic nitrylowych bezpudrowych dla Domu Pomocy Społecznej Zielony Taras w Koszalinie w 2019 roku - DAG.261.1.2019
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 52 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-01-09)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-01-09 18:01:50)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postępowania DAG.261.44.2018 na sukcesywną dostawę srodków czystości i specjalistycznej chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej Zielony Taras w Koszalinie w 2019 roku, w zakresie zadania nr III i nr IV
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 56 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-01-09)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-01-09 17:59:12)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty na sukcesywną dostawę srodków czystości i specjalistycznej chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej Zielony Taras w Koszalinie w 2019 roku - Zadanie I i Zadanie II
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 41 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-01-09)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-01-09 17:56:05)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek dla Domu Pomocy Społecznej Zielony Taras w Koszalinie w 2019 roku - DAG.261.51.2018
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 40 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-01-08)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-01-09 07:25:37)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę rękawic nitrylowych bezpudrowych dla Domu Pomocy Społecznej Zielony Taras w Koszalinie w 2019 roku - DAG.261.1.2019
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 94 KBWytworzył:Monika Jankowska(2019-01-04)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2019-01-04 16:32:03)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór ofert w postępowaniu DAG.261.52.2018 na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego: prawnik, w ramach Projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 255 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-28)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-28 21:07:06)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór ofert w postępowaniu DAG.261.47.2018 na świadczenie usług transportowych w ramach Projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 257 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-28)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-28 20:55:45)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór ofert w postępowaniu DAG.261.46.2018 na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego: psycholog, w ramach Projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 258 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-28)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-28 20:50:50)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie DAG.261.52.2018 na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego: prawnik, w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 440 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-21)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-21 19:52:07)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postępowania DAG.261.45.2018 na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego: prawnik, w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 209 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-21)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-21 19:45:27)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.49.2018 na świadczenie usługi Teleopieki domowej w 2019 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 556 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-19)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-19 16:45:26)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.50.2018 na dostawę odzieży ochronnej dla pracowników Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 298 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-19)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-19 16:41:23)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na sukcesywną dostawe materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek dla Domu Pomocy Społecznej Zielony Taras w Koszalinie w 2019 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 214 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-12-19)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-19 16:37:29)Ostatnio zmodyfikował:Sadowski Grzegorz(2018-12-20 07:20:13) -
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na dostawę rękwic nitrylowych bezpudrowych - DAG.261.39.2018
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 322 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-12-18)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-18 18:50:37)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postępowania DAG.261.42.2018 na świadczenie usługi Teleopieki domowej w 2019 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 210 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-18)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-18 18:41:15)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postępowania DAG.261.41.2018 na Dostawę odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 294 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-18)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-18 18:14:04)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.47.2018 na świadczenie usług transportowych w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 392 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-18 11:10:00)Ostatnio zmodyfikował:Sadowski Grzegorz(2018-12-18 11:13:24) -
Zapytanie ofertowe DAG.261.46.2018 na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego: psycholog, w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 362 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-18 11:17:38)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.45.2018 na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego: prawnik, w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 362 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-18 11:18:19)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.36.2018 na dostawę materiałów i środków czystości w ramach Projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 700 KBWytworzył:Irena Karasiwicz(2018-12-17)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-18 11:15:31)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na sukcesywną dostawę srodków czystości i specjalistycznej chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej Zielony taras w Koszalinie w 2019 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 162 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-12-14)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-14 11:39:11)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę rękawic nitrylowych bezpudrowych dla Domu Pomocy Społecznej Zielony Taras w Koszalinie w 2019 roku - DAG.261.39.2018
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 547 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-12-12)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-12 21:26:30)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o unieważnienie postępowania na dostawę rękawic nitrylowych bezpudrowych dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie w 2019 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 318 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-12-12)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-12 21:19:34)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.42.2018 na świadczenie usług teleopieki domowej w 2019 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 555 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-12)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-12 20:55:12)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.41.2018 na dostawę odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników Domu Pomocy Społecznej "Zielony taras" w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 295 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-12)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-12 20:52:55)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu na świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie w 2019 roku - DAG. 261.32.2018
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 302 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-10)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-10 11:51:13)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG. 261.38.2018 na pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 774 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-10)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-10 11:46:53)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG. 261.37.2018 na świadczenie usług z zakresu terapii wsparcia psychologicznego dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 590 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-10)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-10 11:43:41)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę rękawic nitrylowych bezpudrowych dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie w 2019 roku
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 125 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-12-06)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-06 11:36:07)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie w 2019 r.
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 624 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-12-05)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-12-05 19:12:43)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty - DAG.261.30.2018
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 61 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-11-27)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-11-27 09:38:41)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę 5 łóżek rehabilitacyjnych na potrzeby DPS Koszalin
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 44 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-11-20)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-11-20 19:33:35)Ostatnio zmodyfikował: -
zawiadomienie o wyborze oferty na dostawę rękawic nitrylowych bezpudrowych - DAG.261.28.2018
Typ pliku: DEFAULT.ICON, Rozmiar: 18 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-10-26)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-10-26 13:58:44)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę rękawic nitrylowych bezpudrowych DAG.261.28.2018
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 123 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-10-18)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-10-18 11:32:46)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 62 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-10-04)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-10-04 11:16:50)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na zakup rękawic nitrylowych bezpudrowych
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 30 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-09-28)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-10-01 11:02:59)Ostatnio zmodyfikował: -
zapytanie ofertowe na sukcesywną dostawe materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Typ pliku: ZIP, Rozmiar: 291 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-09-19)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-09-19 15:00:46)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę rękawic nitrylowych bezpudrowych
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 57 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-09-18)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-09-19 08:34:28)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty DAG.261.25.2018
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 33 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-07-20)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-07-20 11:38:46)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na wykonanie i montaż altany śmietnikowej o wymiarach 3,5m x 4,0m w Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 1 MBWytworzył:Monika Jankowska(2018-07-16)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-07-16 15:06:00)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania DAG.261.22.2018
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 31 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-06-27)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-06-27 10:15:13)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania DAG.261.21.2018
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 32 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-06-26)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-06-26 14:33:22)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na wykonanie i montaż altany śmietnikowej w Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie DAG.261.22.2018
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 5 MBWytworzył:Monika Jankowska(2018-06-18)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-06-18 14:39:47)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi pralniczej polegającej na praniu odzieży roboczej (ochronnej) pracowników DAG.261.21.2018
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 73 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-06-18)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-06-18 14:34:49)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.20.2018 na dostawę fabrycznie nowych urządzeń biurowych
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 35 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-06-14)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-06-14 11:51:37)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.20.2018 na dostawę fabrycznie nowych urządzeń biurowych
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 107 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-06-08)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-06-08 13:56:49)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty - wanna uchylna
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 16 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-05-30)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-05-30 22:46:14)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania DAG.261.18.2018
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 31 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-05-29)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-05-29 14:32:45)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę fabrycznie nowej wanny uchylnej do pielęgnacji osób niepełnosprawnych
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 86 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-05-28)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-05-28 20:30:53)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi pralniczej polegającej na praniu odzieży roboczej pracowników Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie DAG.261.18.2018
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 52 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-05-23)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-05-23 19:00:34)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty na dostawę obuwia roboczego (ochronnego)
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 33 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-05-23)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-05-23 18:34:17)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę obuwia roboczego (ochronnego) DAG.261.17.2018
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 58 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-05-18)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-05-18 10:29:46)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.16.2018 na dostawę obuwia roboczego
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 58 KBWytworzył:Monika Jankowska(2018-05-11)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-05-11 13:10:19)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana treści zapytania ofertowego DAG.261.15.2018
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 29 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-04-20)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-04-20 11:13:53)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.15.2018 na dostawę fabrycznie nowych urządzeń biurowych
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 105 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-04-16)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-04-16 15:00:08)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.14.2018 na dostawę mebli biurowych
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 108 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-04-13)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-04-13 14:45:53)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty na dostawę materiałów i środków czystości niezbędnych do pracy opiekunki, w ramach projektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin"
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 31 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-04-05)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-04-05 21:15:05)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów i środków czystości, niezbędnych do pracy opiekunki, w ramach projektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin"
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 282 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-03-28)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-03-28 14:39:56)Ostatnio zmodyfikował: -
Zawiadomienie o wyborze oferty na dostawę materiałów i środków czystości niezbędnych do pracy opiekunki: mopy obrotowe z wiadrem i wkładami zapasowymi, w ramach projektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin"
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 30 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-03-19)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-03-19 14:58:23)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów i środków czystości: mopy obrotowe z wiadrem i wkładami zapasowymi w ramach projektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin"
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 245 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-03-12)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-03-12 10:23:04)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego: psycholog w ramach projektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin"
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 173 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-03-01)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-03-01 13:11:39)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego: prawnik w ramach projektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin"
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 173 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-03-01)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-03-01 13:02:39)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty na świadczenie usług transportowych w ramach projektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin"
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 173 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-02-27)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-02-27 14:51:34)Ostatnio zmodyfikował: -
Wybór oferty na dostawę materiałów i środków czystości w ramach projektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin"
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 173 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-02-27)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-02-27 14:46:04)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego - psycholog w ramach projektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin"
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 222 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-02-23)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-02-23 14:42:52)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego - prawnik, w ramach projektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin"
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 222 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-02-23)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-02-23 14:38:53)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług transportowych w ramach projektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin"
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 228 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-02-21)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-02-21 14:30:05)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów i środków czystości w ramach pojektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin" DAG.261.8.2018
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 298 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-02-13)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-02-13 14:23:55)Ostatnio zmodyfikował: -
Unieważnienie postępowania na dostawę materiałów i środków czystości w ramach projektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin" DAG.261.5.2018
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 24 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-02-12)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-02-12 13:08:41)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe- dostawa identyfikatorów imiennych z hologramem i logo w ramach projektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin"
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 372 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-02-02)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-02-02 14:14:49)Ostatnio zmodyfikował: -
Dostawa materiałów i środków czystości w ramach projektu "Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin".
Typ pliku: DOC, Rozmiar: 285 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2018-02-01)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2018-02-01 14:34:02)Ostatnio zmodyfikował: -
Zapytanie ofertowe DAG.261.19.2020 z dnia 05.10.2020 na dostawę poduszek
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 78 KBWytworzył:Magdalena Niżyńska(2020-10-05)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-05 19:45:59)Ostatnio zmodyfikował: -
nowe podmenu
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 78 KBWytworzył:Magdalena Niżyńska(2020-10-05)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-05 19:45:59)Ostatnio zmodyfikował: -
Zmiana Zapytania ofertowego DAG.261.18.2020 na dostawę materiałów i środków czystości - środki ochrony osobistej w ramach projektu Rozwój usług opiekuńczych w Gminie Miasto Koszalin
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 442 KBWytworzył:Irena Karasiewicz(2020-10-07)Udostępnił:Sadowski Grzegorz(2020-10-07 11:19:15)Ostatnio zmodyfikował: