Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KOSZALINIE

Czwartek 18.10.2018

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

plik pdf - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - usługi społeczne Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - usługi społeczne "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 roku"
(544.54 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-07-18)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-07-18 12:26:31)
Ostatnio zmodyfikował:

plik pdf - Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.24.2018 na Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.24.2018 na "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r."
(227.86 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-07-11)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-07-11 11:04:34)
Ostatnio zmodyfikował:

plik pdf - Protokół z otwarcia ofert w postępowaniu DAG.261.24.2018 Protokół z otwarcia ofert w postępowaniu DAG.261.24.2018 "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018r."
(231.73 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-07-09)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-07-09 14:48:50)
Ostatnio zmodyfikował:

plik pdf - Ogłoszenie o zamówieniu DAG.24.2018 na Ogłoszenie o zamówieniu DAG.24.2018 na "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018r."
(1.11 MB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-07-04)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-07-04 09:59:52)
Ostatnio zmodyfikował:

plik pdf - Unieważnienie postępowania na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r. Unieważnienie postępowania na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r.
(296.7 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-07-03)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-07-03 11:00:44)
Ostatnio zmodyfikował:

plik pdf - Protokół z otwarcia ofert w postępowaniu na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r. Protokół z otwarcia ofert w postępowaniu na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r.
(233.36 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-07-03)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-07-03 10:48:07)
Ostatnio zmodyfikował:

plik pdf - Odpowiedzi zamawiającego na uwagi wykonawcy w postępowaniu na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018r. Odpowiedzi zamawiającego na uwagi wykonawcy w postępowaniu na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018r.
(446.6 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-07-02)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-07-02 15:25:08)
Ostatnio zmodyfikował:

plik pdf - Zmiana treści SIWZ na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r. Zmiana treści SIWZ na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r.
(306.01 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-07-02)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-07-02 10:30:18)
Ostatnio zmodyfikował:

plik pdf - Zmiana treści SIWZ na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018r. Zmiana treści SIWZ na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018r.
(1.04 MB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-06-28)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-06-28 12:47:37)
Ostatnio zmodyfikował:

plik pdf - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 576934-N-2018 z dnia 21.06.2018 na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018r. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 576934-N-2018 z dnia 21.06.2018 na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018r.
(222.73 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-06-28)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-06-28 12:42:20)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Zmiana treści SIWZ na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r. Zmiana treści SIWZ na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r.
(394 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-06-22)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-06-22 13:52:02)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 576934-N-2018 z dnia 21.06.2018 na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018r. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 576934-N-2018 z dnia 21.06.2018 na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018r.
(44 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-06-22)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-06-22 13:37:26)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - SIWZ na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r. DAG.261.23.2018 SIWZ na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r. DAG.261.23.2018
(431.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-06-21)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-06-21 14:19:28)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o zamówieniu nr 576934-N-2018 na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r. DAG.261.23.2018 Ogłoszenie o zamówieniu nr 576934-N-2018 na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r. DAG.261.23.2018
(97.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-06-21)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-06-21 14:13:12)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu na Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu na "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 roku" DAG.261.7.2018
(31 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-02-13)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-02-13 14:07:06)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na świadczenie usług gastronomicznych dla DPS w Koszalinie w 2018r. DAG.261.24.2017 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na świadczenie usług gastronomicznych dla DPS w Koszalinie w 2018r. DAG.261.24.2017
(45 KB)
Wytworzył:
Monika Jankowska
(2018-01-04)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-01-04 16:40:53)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Unieważnienie postępowania na Unieważnienie postępowania na "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018r." DAG.261.3.2018
(30 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2018-02-07)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-02-07 14:13:04)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia w obiekcie DPS w Koszalinie w 2018r. DAG.261.22.2017 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia w obiekcie DPS w Koszalinie w 2018r. DAG.261.22.2017
(39 KB)
Wytworzył:
Monika Jankowska
(2018-01-04)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2018-01-04 16:44:43)
Ostatnio zmodyfikował:

plik docx - Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.24.2017 Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.24.2017 "Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie w 2018r."
(15.69 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-12-19)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-12-19 12:59:08)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Protokół z otwarcia ofert DAG.261.24.2017 w postępowaniu pn. Protokół z otwarcia ofert DAG.261.24.2017 w postępowaniu pn. "Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie w 2018r."
(30.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-12-19)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-12-19 12:47:58)
Ostatnio zmodyfikował:

plik docx - Ogłoszenie o zamówieniu DAG.261.24.2017 - Świadczenie usług gastronomicznych dla DPS Ogłoszenie o zamówieniu DAG.261.24.2017 - Świadczenie usług gastronomicznych dla DPS "Zielony Taras" w 2018r.
(132.94 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-12-14)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-12-14 16:11:55)
Ostatnio zmodyfikował:

plik docx - Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.22.2017 na świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia w obiekcie Domu Pomocy Społecznej Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu DAG.261.22.2017 na świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia w obiekcie Domu Pomocy Społecznej "ZielonyTaras" w 2018 r.
(18.45 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-12-15)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-12-15 16:57:27)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o zamówieniu DAG.261.22.2017 na świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia w obiekcie Domu Pomocy Społecznej Ogłoszenie o zamówieniu DAG.261.22.2017 na świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia w obiekcie Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w 2018 r.
(223 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-12-08)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-12-08 19:31:17)
Ostatnio zmodyfikował:

plik docx - Informacja o unieważnieniu postępowania DAG.261.20.2017 na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r. Informacja o unieważnieniu postępowania DAG.261.20.2017 na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r.
(18.43 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-12-15)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-12-15 16:42:35)
Ostatnio zmodyfikował:

plik docx - Protokół z otwarcia ofert w postępowaniu DAG.261.22.2017 Protokół z otwarcia ofert w postępowaniu DAG.261.22.2017
(15.63 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-12-14)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-12-14 16:05:29)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Unieważnienie postępowania DAG.261.21.2017 Unieważnienie postępowania DAG.261.21.2017
(30 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-12-14)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-12-14 16:03:13)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Protokół z otwarcia ofert w postępowaniu DAG.261.21.2017 Protokół z otwarcia ofert w postępowaniu DAG.261.21.2017
(30 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-12-14)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-12-14 16:00:41)
Ostatnio zmodyfikował:


plik docx - Ogłoszenie o zamówieniu DAG.261.21.2017 na świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej Ogłoszenie o zamówieniu DAG.261.21.2017 na świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie w 2018r.
(105.22 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-12-08)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-12-08 19:07:25)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Informacja o unieważnieniu postępowania na świadczenie usług opiekuńczych - 1 środowisko DAG.261.20.2017 Informacja o unieważnieniu postępowania na świadczenie usług opiekuńczych - 1 środowisko DAG.261.20.2017
(32 KB)
Wytworzył:
Monika Jankowska
(2017-12-04)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-12-04 21:50:36)
Ostatnio zmodyfikował:

plik docx - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia- usługi dozoru osób i mienia w 2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia- usługi dozoru osób i mienia w 2017
(18.38 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-11-06)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-11-06 14:39:40)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Zawiadomienie o wyborze oferty na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania DAG.261.19.2017 Zawiadomienie o wyborze oferty na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania DAG.261.19.2017
(32.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-10-26)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-10-26 17:32:57)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Zawiadomienie o wyborze oferty Zawiadomienie o wyborze oferty
(31.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-10-24)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-10-24 18:57:32)
Ostatnio zmodyfikował:

plik docx - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony
(18.44 KB)
Wytworzył:
Monika Jankowska
(2017-05-30)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-05-30 16:58:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Grzegorz Sadowski
(2017-05-31 00:44:10)

plik doc - Zawiadomienie o wyborze ofert na świadczenie usług całodobowego dozoru Zawiadomienie o wyborze ofert na świadczenie usług całodobowego dozoru
(35 KB)
Wytworzył:
Monika Jankowska
(2017-05-19)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-05-19 20:25:32)
Ostatnio zmodyfikował:

plik docx - Protokół z otwarcia ofert - Świadczenie usług całodobowego dozoru Protokół z otwarcia ofert - Świadczenie usług całodobowego dozoru
(13.68 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-05-11)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-05-11 20:49:56)
Ostatnio zmodyfikował:

plik docx - Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu - świadczenie usług całodobowego dozoru oraz ochrony Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu - świadczenie usług całodobowego dozoru oraz ochrony
(16.67 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-05-08)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-05-09 13:29:17)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o zamówieniu Ogłoszenie o zamówieniu "Świadczenie usług całodobowego dozoru"
(171.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-04-28)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-04-28 14:21:33)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Unieważnienie postępowania na świadczenie usług całodobowego dozoru Unieważnienie postępowania na świadczenie usług całodobowego dozoru
(28.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-03-06)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-03-06 19:25:58)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Protokół z otwarcia ofert na świadczenie usług całodobowego dozoru Protokół z otwarcia ofert na świadczenie usług całodobowego dozoru
(31 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-03-06)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-03-06 19:24:48)
Ostatnio zmodyfikował:

plik docx - Zawiadomienie o wyborze oferty na świadczenie usług opiekuńczych Zawiadomienie o wyborze oferty na świadczenie usług opiekuńczych
(14.1 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-02-28)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-02-28 15:58:44)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o zamówieniu na świadczenie usług całodobowego dozoru Ogłoszenie o zamówieniu na świadczenie usług całodobowego dozoru
(186.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-02-27)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-02-27 15:20:07)
Ostatnio zmodyfikował:

plik docx - Unieważnienie postępowania na świadczenie usług całodobowego dozoru Unieważnienie postępowania na świadczenie usług całodobowego dozoru
(18.06 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-02-27)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-02-27 15:19:23)
Ostatnio zmodyfikował:

plik docx - Protokół z otwarcia ofert na świadczenie usług całodobowego dozoru Protokół z otwarcia ofert na świadczenie usług całodobowego dozoru
(15.61 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-02-27)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-02-27 15:17:55)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług całodobowego dozoru oraz ochrony osób i mienia Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług całodobowego dozoru oraz ochrony osób i mienia
(196.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-02-21)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-02-21 15:43:12)
Ostatnio zmodyfikował:

plik docx - Unieważnienie postępowania IV na świadczenie usługopiekuńczych Unieważnienie postępowania IV na świadczenie usługopiekuńczych
(18.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2017-02-15)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-02-16 06:34:20)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia -świadczenie usług gastronomicznych w 2017 r. ogłoszenie o udzieleniu zamówienia -świadczenie usług gastronomicznych w 2017 r.
(107.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2017-01-10 18:14:17)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Unieważnienie postępowania na świadczenie usług opiekuńczych Unieważnienie postępowania na świadczenie usług opiekuńczych
(28 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-12-23)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-12-23 08:27:13)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Unieważnienie postępowania na świadczenie usług ochrony w DPS Unieważnienie postępowania na świadczenie usług ochrony w DPS
(28 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-12-16)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-12-16 14:24:27)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Protokół z otwarcia ofert na świadczenie usług ochrony Protokół z otwarcia ofert na świadczenie usług ochrony
(30.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-12-16)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-12-16 14:22:45)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Unieważnienie postępowania na świadczenie usług opiekuńczych w DPS Unieważnienie postępowania na świadczenie usług opiekuńczych w DPS
(28 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-12-15)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-12-15 15:09:46)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o zamówieniu Ogłoszenie o zamówieniu "Świadczenie usług całodobowego dozoru w DPS"
(199.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-12-13)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-12-13 22:09:33)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Unieważnienie postępowania- świadczenie usług całodobowego dozoru w DPS Unieważnienie postępowania- świadczenie usług całodobowego dozoru w DPS
(28 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-12-13)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-12-13 22:09:03)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Unieważnienie postępowania - Świadczenie usług opiekuńczych w DPS Unieważnienie postępowania - Świadczenie usług opiekuńczych w DPS
(28 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-12-15)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-12-06 17:37:56)
Ostatnio zmodyfikował:
Grzegorz Sadowski
(2016-12-15 15:07:43)

plik doc - Ogłoszenie o zamówieniu Ogłoszenie o zamówieniu "Świadczenie usług całodobowego dozoru oraz ochrony osób i mienia w DPS"
(199 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-12-05)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-12-05 18:28:01)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Unieważnienie postępowania Unieważnienie postępowania
(28 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-12-05)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-12-05 18:23:55)
Ostatnio zmodyfikował:
Grzegorz Sadowski
(2016-12-05 18:34:20)

plik doc - Protokół z otwarcia ofert Protokół z otwarcia ofert "Świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia w DPS"
(30.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-12-05)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-12-05 18:26:56)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Protokół z otwarcia ofert - usługi gastronomiczne Protokół z otwarcia ofert - usługi gastronomiczne
(30 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-12-01)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-12-01 19:34:41)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Zmiana ogłoszenia - usługi dozoru oraz ochrony Zmiana ogłoszenia - usługi dozoru oraz ochrony
(28 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-12-01)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-12-01 19:33:46)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług całodobowego dozoru oraz ochrony osób i mienia  w DPS Ogłoszenie o zamówieniu - Świadczenie usług całodobowego dozoru oraz ochrony osób i mienia w DPS
(198 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-11-29)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-11-29 15:24:57)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o zamówieniu na świadczenie usług gastronomicznych dla DPS Ogłoszenie o zamówieniu na świadczenie usług gastronomicznych dla DPS
(276.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-11-25)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-11-26 09:51:27)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Usługi Gastronomiczne Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Usługi Gastronomiczne
(54.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-01-04)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2016-01-04 16:43:43)
Ostatnio zmodyfikował:

plik docx - Zawiadomienie o wyborze oferty 14.12.2015 Zawiadomienie o wyborze oferty 14.12.2015
(15.66 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2015-12-14)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2015-12-14 16:34:56)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o zamówieniu świadczenia usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej w Koszalinie Ogłoszenie o zamówieniu świadczenia usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej w Koszalinie
(69 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2015-11-20)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2015-11-20 16:15:22)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia-usługi świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników dziennych domów pobytu Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia-usługi świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników dziennych domów pobytu
(37.5 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2015-09-03)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2015-09-03 16:39:45)
Ostatnio zmodyfikował:

plik pdf - Ogłoszenie o zamówieniu świadczenia usług gastronomicznych dla uczestników dziennych domów pobytu Ogłoszenie o zamówieniu świadczenia usług gastronomicznych dla uczestników dziennych domów pobytu
(599.8 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2015-08-13)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2015-08-13 15:24:38)
Ostatnio zmodyfikował:

plik doc - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia świadczenia usług gastronomicznych dla DOmu Pomocy Społecznej w Koszalinie Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia świadczenia usług gastronomicznych dla DOmu Pomocy Społecznej w Koszalinie
(47 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2016-10-07)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2015-08-09 16:43:55)
Ostatnio zmodyfikował:
Grzegorz Sadowski
(2016-10-07 14:49:48)

plik pdf - Ogłoszenie o zamówieniu świadczenia usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej w Koszalinie Ogłoszenie o zamówieniu świadczenia usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej w Koszalinie
(230.81 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2015-07-15)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2015-08-09 16:45:22)
Ostatnio zmodyfikował:

plik pdf - Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego
(219.03 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2015-07-15)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2015-08-09 16:42:50)
Ostatnio zmodyfikował:

plik pdf - Zawiadomienie o wyborze oferty świadczenia usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej w Koszalinie Zawiadomienie o wyborze oferty świadczenia usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej w Koszalinie
(62.4 KB)
Wytworzył:
Monika Jankowska
(2018-10-04)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2015-08-09 16:41:29)
Ostatnio zmodyfikował:
Grzegorz Sadowski
(2018-10-04 11:15:09)

plik pdf - Odpowiedź na pytania do ogłoszenia Odpowiedź na pytania do ogłoszenia
(319.24 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2015-05-22)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2015-08-09 16:40:17)
Ostatnio zmodyfikował:

plik pdf - Ogłoszenie o zamówieniu świadczenia usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej w Koszalinie Ogłoszenie o zamówieniu świadczenia usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej w Koszalinie
(211.85 KB)
Wytworzył:
Irena Karasiewicz
(2015-05-18)
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2015-08-09 16:39:26)
Ostatnio zmodyfikował:

plik pdf - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ - świadczenia usług gastronomicznych dla Domu Pomocy SPołecznej w Koszalinie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ - świadczenia usług gastronomicznych dla Domu Pomocy SPołecznej w Koszalinie
(702.82 KB)
Wytworzył:
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2015-08-09 16:37:58)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
Udostępnił:
Grzegorz Sadowski
(2015-09-09 23:35:37)
Ostatnio zmodyfikował:
Grzegorz Sadowski
(2017-06-12 20:55:45)
 
 
ilość odwiedzin: 187870

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X